За блоговете и моето проклятие

Ако си сериозен писател, не може да нямаш блог. Всеизвестна истина. Или те има в интернет или не съществуваш!

А аз искам да съществувам и то даже много! Но пък има един проблем –  с интернета и технологиите сме в много обтегнати и особени отношения. Малко като мразещи се колеги – не искаме да сме заедно, но сме принудени… Една такава студена учтивост.

И някакво мистериозно проклятие тегне върху мен. Колчем започна блог и изведнъж хич не знам какво да пиша… И ме налягат мързел и апатия… И ми се въртят в главата неща от типа на “Защо всички компютри спонтанно не се запалят и не отидат в Ада…”.

Но вече ножът опря до кокала и се виждам принудена да стопанисвам тоя блог. Сигурно ще ми стане забавно, когато най-накрая привикна да живея в 21 век!

2 thoughts on “За блоговете и моето проклятие

  1. gergana marinova says:

    Цвети, здравей!
    Поздрави за прекрасното и уютно място, наречено блог, което си създала и обгрижваш с много любов. Пожелавам ти успех, да поддържаш тази така хубаво подредена нова къщичка-блог с грижата на добра стопанка, както и вдъхновение, за да ни разказваш всякакви нови истории-приказки, истории-разказчета и истории в романи. Поздравления за смелостта да се покажеш и за първата крачка – да се заявиш, защото съм слушала да казват, че този, който знае накъде върви, целият свят му прави път!!!
    Успех ти пожелавам!
    Гергана Маринова

    • Tsveti Tsolova says:

      Благодаря много за милия коментар! Надявам се да стана още по-добра в стопанисването на блога! 😀

Leave a Reply

