Дайте мнение, спасете автор от душевно терзание

Остават само още няколко глави от “Едно далечно лято” и вече ми е крайно време да се замисля коя ще е следващата дълга история, която да напиша и публикувам тук. Пробвах да избера някоя, но понеже всички са ми еднакво интересни, е просто НЕВЪЗМОЖНО. Така че вместо да будувам по нощите чудейки се, реших направо да попитам вас (които и да сте вие XD).

Та коя от следните вече започнати истории ви се нрави най-много? Коя ви влезе под кожата и ви легна на сърчицето? Или поне ако не друго – коя ви се струва по-малко ужасна от останалите? 😀

Първият от много скапани следобеди

Паралелно

Човек в пейзажа

Мистър Хелинг и синьото палто на времето

За чистачките и Вселената

История с умирачка

Облаци на хоризонта

Университетска аномалия

Много ще се радвам да разбера мнението ви!

(Иначе казано – спасете ме от този невъзможен избор, спасете мееее…)

4 thoughts on “Дайте мнение, спасете автор от душевно терзание

  1. rosie marinova says:

    Всички са ме развълнували и пленили и изборът е много труден, може би “За чистачките и Вселената” и “История с умирачка”
    :)))

  2. Любител says:

    Кaтегорично съм зa Синьото пaлто нa времето!

Leave a Reply

